FAQ

Veelgestelde vragen

Wij krijgen regelmatig vragen over onderwerpen als aanmelding, kosten, cursussen, etc. De veelgestelde vragen (FAQ) treft u in onderstaand overzicht. Klik op de vraag om het antwoord in te zien. Staat uw vraag er niet bij? Of wilt u meer weten? Als u ons belt op 085 – 04 99 100,  helpen wij u graag!

Aanmelding

  1. Ik wil de nieuwsbrief ontvangen

    Ja, ik wil me (opnieuw) inschrijven voor een of meerdere van de e-mail nieuwsbrieven van Avant sanare.

    Deze nieuwsbrieven stellen mij op de hoogte van nieuwe cursussen, voorlichtingen en trainingen van Avant sanare en wordt via de e-mail verspreid. Meer informatie over het gebruik van mijn persoonlijke gegevens vind ik in het privacystatement van Avant sanare.

    Klik hier om het aanmeldingsformulier in te vullen.

     

  2. Wat gebeurt er nadat ik mij heb aangemeld?

    Binnen twee weken nadat u zich heeft aangemeld, krijgt u een bevestiging van uw aanmelding. Wij bellen of mailen u dan.

    Wanneer een cursus niet meteen na aanmelding start, nemen wij regelmatig contact met u op. Dit kan in face-to-face gesprekken zijn, telefonisch contact of via e-mail.

  3. Wat houdt een kennismakingsgesprek in?

    Om er zeker van te zijn dat de cursus of individuele coaching waarvoor u zich hebt aangemeld bij u past, vinden met alle deelnemers aan de groepscursussen individuele kennismakingsgesprekken plaats.

    In het kennismakingsgesprek maakt u kennis met de begeleiders en kunt u kijken of de cursus of individuele coaching goed bij u past. Hierin kunt u eventuele vragen stellen.

    Na het kennismakingsgesprek hoort u of u definitief kunt deelnemen.

  4. Ik wil me uitschrijven voor de nieuwsbrief

    U kunt zich uitschrijven voor onze digitale nieuwsbrief door uw e-mailadres hieronder in te vullen. Wij verwijderen uw gegevens dan uit ons nieuwsbrievenbestand.

    Uitschrijven Nieuwsbrief

     

Cursus

  1. Hoe blijf ik op de hoogte van nieuwe cursussen?

    Om te weten welke cursussen we geven, kunt u zich abonneren op onze digitale nieuwsbrief. U krijgt dan via de mail regelmatig een update van ons nieuwe aanbod.

    Inschrijven voor de digitale nieuwsbrief kunt u hier doen.

    De laatste digitale nieuwsbrief lezen kunt u hier doen.

    U kunt ons ook volgen op Facebook of Twitter om te weten welke cursussen we geven. Ga naar onze Facebook-account of volg ons op Twitter.

    Tot slot kunt u kijken in onze agenda.

  2. Wat houdt een eindgesprek in?

    Na afloop van een groepscursus wordt in een individueel eindgesprek samen met u gekeken of u, gelet op uw vraag en behoefte, nog verdere hulp nodig heeft. Ook wordt de cursus geëvalueerd en komen we terug op uw persoonlijke leerdoelen.

Kosten

  1. Zijn er kosten verbonden aan deelname?

    Deelname aan onze cursussen en voorlichtingen kost u in de meeste gevallen niets. De gemeente vergoedt veel van onze cursussen voor zijn inwoners. Ook de zorgverzekeraar vergoedt een aantal cursussen.

    In enkele gevallen wordt een kleine bijdrage gevraagd. Bijvoorbeeld voor de locatie van de cursus.

    Als de cursus wordt vergoed door de zorgverzekeraar en u bent 18 jaar of ouder, dan betaalt u wel een verplichte eigen bijdrage en kan uw eigen risico kan worden aangesproken.

    Kijk bij de cursus van uw interesse voor specifieke informatie.

     

Een andere vraag?

Neem contact met ons op.